פורמולה E
לאחר קביעת מספר שיאים עם הדור השני של DS E-TENSE FE, DS Automobiles חברה לקבוצת PENSKE AUTOSPORT למשך ארבע העונות הבאות של אליפות פורמולה E העולמית (ABB FIA).
קבוצת הפורמולה E PENSKE AUTOSPORT הכריזה על צירוף צמד האלופים, שטופל ואנדורן וז'אן-אריק ורגן, היחידים בהיסטוריה של פורמולה E שזכו בתואר כפול, לשורותיה בעונת 2022-2023.
DS Automobiles היא שחקנית משמעותית במעבר לאנרגיה חשמלית והייתה אחת היצרניות הראשונות שהצטרפה לאליפות פורמולה E עם קבוצת DS Performance במטרה להפחית את ההשפעה הסביבתית שלה וקבלת הסמכה סביבתית של 3 כוכבים.
Automobiles הקימה את מחלקת הספורט, DS Performance, בשאיפה לרכוש את הניסיון הדרוש כדי להאיץ את תהליך החשמול של מוצריה ולשפר את המוניטין.
בהמשך לגישה הזאת, מכונית המרוץ החד מושבית החדשה שלנו, DS E-TENSE FE23, שפותחה על ידי DS Performance תאפשר לנו לרכוש את ניסיון המרוצים הדרוש על מנת שנוכל להמשיך לפתח את הדור החדש של מכוניות חשמליות. DS Automobiles חברה ל-PENSKE AUTOSPORT במטרה לצרף לשורותיה את שני האלופים שזכו בתואר הכפול (נהג וקבוצה) בשנים 2019 ו-2020.
רכבי המירוץ DS E-TENSE
המכונית החשמלית מהדור השלישי, בצבעי השחור והזהב שמזוהים מיד, מגלמת באופן מושלם את האתוס של DS Automobiles ומהווה עדות לזינוק הטכנולוגי שביצעה.
ה-FE23 כוללת מספר שינויים מהותיים בהשוואה למתחרים. הדור השלישי של המכונית הוא המהיר ביותר על מסלולי הפורמולה E, עם מהירות מרבית של 280 קמ"ש ואף השלנו ממשקל המכונית 60 ק"ג (בהשוואה לדור השני). עם זאת, התוספת החשובה ביותר היא יעילות – כעת כאשר יותר מ-40% מהאנרגיה שנצרכת במהלך המרוץ נובעת מבלימה רגנרטיבית.
הדור השלישי
ה-DS E-TENSE FE23 גם חזרה יותר, עם מערכת הינע בהספק של 350 קילוואט, בהשוואה ל-250 קילוואט בדור השני ואף מצוידת במערכת הינע לכל הגלגלים. המנוע הקדמי מוסיף 250 קילוואט נוספים להספק המנוע האחורי כדי להכפיל את קיבולת ההספק ל-600 קילוואט. לבסוף, הודות למנוע הקדמי החדש, הדור השלישי הוא מכונות הפורמולה E הראשונה שאינה כוללת בלמים אחוריים הידראוליים.
הדור השלישי
חדשנות בענף ייצור הרכב מגיעה תמיד ממסלול המרוצים
התעוזה והשאיפה לייצר את המכונית של המחר,
דוחפות את DS Automobiles לקבל השראה מטכנולוגיות המרוץ וליישם אותן בדגמי הכביש הבלתי רגילים שהיא מייצרת.
תרגום מוצלח ומצטיין של המיומנויות שנרכשות במסלולי הפורמולה E לקו הייצור של מכוניות כביש הוא המהות של רוח האוונגרד.
LES PILOTES
DS PENSKE
המחויבות לפורמולה E ושיתוף הפעולה עם אחד השמות היוקרתיים ביותר בענף מרוצי המכוניות מעניקים ל-DS Automobiles הזדמנות לכתוב פרק לגמרי בסיפורה: PENSKE AUTOSPORT.
החל מעונה 9, קבוצת DS PENSKE Formula E מעסיקה את הנהגים המובילים באליפות, לאחר שגייסה לשורותיה את אלוף העולם המכהן שטופל ואנדורן הבלגי, ואת ז'אן אריק ורגן, הנהג היחיד שזכה בתואר כפול (אליפות הנהגים ואליפות היצרנים).
עם PENSKE AUTOSPORT, שטופל ואנדורן וז'אן אריך ורגן, DS Automobiles מקווה לזכות בתארים נוספים ולהמשיך לתרגם טכנולוגיות חדשניות שפותחו עבור מסלול המרוצים לדגמים החדשים שהיא מייצרת – החל משנת 2024, החברה תייצר דגמים חשמליים בלבד.
המחויבות לפורמולה E ושיתוף הפעולה עם אחד השמות היוקרתיים ביותר בענף מרוצי המכוניות מעניקים ל-DS Automobiles הזדמנות לכתוב פרק לגמרי בסיפורה: PENSKE AUTOSPORT.
החל מעונה 9, קבוצת DS PENSKE Formula E מעסיקה את הנהגים המובילים באליפות, לאחר שגייסה לשורותיה את אלוף העולם המכהן שטופל ואנדורן הבלגי, ואת ז'אן אריק ורגן, הנהג היחיד שזכה בתואר כפול (אליפות הנהגים ואליפות היצרנים).
עם PENSKE AUTOSPORT, שטופל ואנדורן וז'אן אריך ורגן, DS Automobiles מקווה לזכות בתארים נוספים ולהמשיך לתרגם טכנולוגיות חדשניות שפותחו עבור מסלול המרוצים לדגמים החדשים שהיא מייצרת – החל משנת 2024, החברה תייצר דגמים חשמליים בלבד.
מבט על
עונה 9
כללים ותקנות
הכללים הבסיסיים של ABB FIA לאליפות העולם בפורמולה E
הדירוגים
DS Automobiles: יצרנית המכוניות המצליחה ביותר באליפות פורמולה E
עונה
|
קבוצות
|
מסלולים
|
VICTOIRES
|
פודיומים
|
POLE POSITIONS
|
---|---|---|---|---|---|
2022-2023
|
DS PENSKE
|
16
|
1
|
3
|
1
|
2021-2022
|
DS TECHEETAH
|
16
|
1
|
7
|
4
|
2020-2021
|
DS TECHEETAH
|
15
|
2
|
5
|
3
|
2019-2020
|
DS TECHEETAH
|
11
|
4
|
9
|
5
|
2018-2019
|
DS TECHEETAH
|
13
|
3
|
7
|
3
|
2017-2018
|
DS Virgin Racing
|
12
|
2
|
6
|
0
|
2016-2017
|
DS Virgin Racing
|
12
|
2
|
6
|
2
|
2015-2016
|
DS Virgin Racing
|
10
|
1
|
4
|
4
|
סה"כ
|
105
|
16
|
47
|
22
|